Paribu duyuru yapıyor yavaş yavaş waves ile ilgili daha bir gelişme olmadı

wavesden paribudaki waves adresine yolladiniz

bu islemin waves explorerda takibini yaptiniz mi? ne diyor islem basarili olmus mu?

O takip nasıl oluyor hocam anlatırsan yarın birde oradan takip yapayım, benim gibi bir kaç kişi olduğundan ssıkıntı sistemde diye düşünüyorum. Oradan da takip yapayım

https://wavesexplorer.com

burada son yaptiginiz islemin bir id nosu var

arama kismina o id numarasini yazarsaniz islemin durumunu gorebilirsiniz

yapilan her transfer icin bir transaction id verilir. bunu platformdaki son islemlerinizde gorebilirsiniz

Ne oldu arkadaslar paribu hacklenmiş sanırım

Emre
Ne oldu arkadaslar paribu hacklenmiş sanırım

Yapilan açıklama hesaplara saldırı olmuş geçici süre işlemleri kapatmışlar. Transfer adresleri değişiyor. Bizde habersiz işlem yapalım diye coın attık bekliyoruz sorun düzelsin diye

Paribuda hiçbir sıkıntı yok şuan. Buradaki muhabbetler üzerine denemek için para çektim. Anında geçti hesaba. Sıkıntı yok arkadaşlar

Vavesten para nasıl çekecem yatırım yaptım

En düşük çekim miktarı ne kadar

Bu sabah itibari ile benim de waves ler hesaba geldi , yaşanan sorun zaten tl ilgili olan kısmını cüzdüler ,diğer coin ler ile ilgili sıkıntı vardı onuda çözmüşler . Sağolsunlar

https://coinmarketcal.com/en/event/vienna-holoport-demo-31192

bu haber nedir tam olarak

Beyler güzel sağlam bi borsa uygulaması var mı bilen

Tugay
bu haber nedir tam olarak

Holo fuel uretmek icin 3 degisik versyonda ev kullanicilarin fise takarak kolayca calistirilacak ve holofuel odulu kazanacaklari bir cesit miner . Sunda 750 adet civarinda satisi gerceklesmis testleri baslamis yakinda getirileri ve kazanclarini yayinlayacaklardir

bugün olacak bi durum galiba umarım etki yapar

saat 4-6 arası diyordu

Bu tip calismalar hot un borsadaki enflasyonuna etkisi olscaktir

Fakat bu zaman alacak gibi gozukuyor

Holo hold yapilacak bir proje haberle pump vs gibi beklentiler dogru olmaz .

hold + imkan verdiginde adet artırmalık şeylerde takip ediyoruz hocam

Umarim herkes yatirimlarinin karsiligini alir . Projenin ilerlemesi ve gelistiri ekibin durust bir sekilde calismasi gerekiyor . Bunlari basarirlarsa herkes beklediginin karsiligi alacaktir diye dusunuyorum .

😂😂😂 gruba baskın düzenliyorlar herhalde

Admin bi çay kahve ikram etse mısafırperverliğimiz belli olsun

Bakarsın içlerinde balinada çikar

Holo ve Holochain hakkında her şey hakkında konuşabileceğimiz, soruları yanıtlayan, felsefe yapan, projeler ve etkinlikler hakkında konuşabileceğimiz güzel bir yemek için buluşuyoruz.Holoscape'i kuracağız ve nasıl çalıştığını görmek için ilk Holochain Uygulamalarını çalıştıracağız. Linux Dizüstü veya MacBook'unuzu getirin.Holoporlar geldi ve Holochain yığını ciddi geliştirme, test ve ilk hApp'lerin açık alfalarını başlattığına göre, konuşacak çok şeyimiz olduğundan eminim.

Çarşamba toplantının içeriği

Ne oldu bizim yemek işi takip eden var mı arkadaşlar

Yemek yemekten projeye odaklanamiyolar. Yine yiyip yatmaya gitmislerdir

Holochain uzun vadede olumlu mu ? Alirnirmi

şahsen ben aldım

bir faydası yok :D

Holo AMA var su an 73 kişi izliyor

Dünyayı değiştirecek projenin izleyici sayısı:)

Kara Tahta
Dünyayı değiştirecek projenin izleyici sayısı:)

Dünyanın holochain e filan ihtiyacı yok biz yanlış okumuşuz demek ki! bu aşamada 5-10 bin kişi izlemiyorsa bu proje ölü doğmuş demektir

Fiyatlar biraz toplasın hepsini satıp çıkıcam hottan

hot pişmanlıktır. sattım kurtuldum hottan

Anonim#
I agree. Me too 😠

the number of members is falling. Has everyone sold